program antycellulitowy

Kompleksowy program antycellulitowy pozwala zapewnić redukcję cellulitu krok po kroku. Na czym on polega? Warto się zapoznać!

Ani laser, ani tabletki, ani plastry ani nawet sama dieta czy same ćwiczenia nie pomogą nam się uporać z cellulitem. Konieczne jest wdrożenie kompleksowego programu naprawczego. Jedynie w ten sposób można liczyć na skuteczne uporanie się ze skórką pomarańczową. Cellulit zniknie i już się nie pojawi, bowiem program ten wymaga od nas przemodelowania całego naszego życia, a na pewno nawyków dietetycznych, pielęgnacyjnych i ruchowych. Dieta ureguluje naszą gospodarkę hormonalną, dzięki czemu zagrożenie cellulitem powstającym przecież na tle hormonalnym zostanie zminimalizowane w stopniu niemal zadowalającym, ćwiczenia poprawią naszą kondycję, siłę i wytrzymałość eliminując jednocześnie słabość tkanek sprzyjającą cellulitowi. Pozostałe elementy kuracji antycellulitowej pomogą nam uporać się z tym problemem szybciej i skuteczniej, a mając również walory wzmacniające sprawią, że cellulit zniknie szybciej i będziemy przed nim lepiej zabezpieczone na przyszłość.

Tyle tytułem wstępu, teraz mini-ściąga z kompleksowym programem antycellulitowym.

To stosuj codziennie: dieta i masaże kosmetykami antycellulitowymi

Z diety wyeliminuj przede wszystkim cukry proste. Zjadaj odpowiednie ilości białek, węglowodany dostarczaj sobie pod postacią warzyw (zjadaj kolorowe sałatki dzięki czemu nie zabraknie ci witamin i minerałów), jedz ryby (od czasu do czasu), mięsa (białe i czerwone), tłuszcze nasycone (zwierzęce), bo one regulują gospodarkę hormonalną oraz tłuszcze nienasycone. Komponuj pokarmy tak, by były jak najmniej przetworzone (nie kupuj dań gotowych) i jak najbardziej urozmaicone pod względem składu. W ten sposób na pewno sobie nie zaszkodzisz a i ochronisz się przed niedożywieniem tj. niedoborami niezbędnych składników pokarmowych.

Masaże antycellulitowy wykonuj pod prysznicem – pamiętaj że zbawienne działanie ma naprzemienny masaż ciepłą i zimną wodą. Masuj skórę ruchami okrężnymi. Po wyjściu spod prysznica wmasuj w skórę (dokładnie) kosmetyk antycellulitowy lub dowolny inny kosmetyk jeśli nie masz zaufania do kremów i balsamów o takim specjalnym przeznaczeniu. Wcierając krem lub balsam w skórę wykonaj mini drenaż limfatyczny – możesz posłużyć się bańką chińską (zalecenia odnośnie masaży znajdziesz tutaj – masaże na cellulit).

Co dwa lub trzy dni

Ćwicz. W zasadzie ćwiczenia możesz wykonywać na co dzień – wystarczy że zamiast jeździć samochodem lub autobusem przespacerujesz się trochę, spędzisz chwilę na świeżym powietrzu pieląc ogródek bądź wykonując inne czynności. Co dwa trzy dni zafunduj sobie jednak trening z prawdziwego zdarzenia. Postaraj się by nie zabrakło w nim elementów treningu cardio (przynajmniej kilkanaście minut szybkiego marszu lub biegu ew. innej podobnej aktywności) i treningu siłowego, który skuteczniej ukształtuje twoje ciało (programy ćwiczeń znajdziesz tutaj: ćwiczenia na brzuch, uda i pośladki).

Raz na tydzień zrób sobie ekstra zabieg

Na przykład piling z kawy z olejkiem rycynowym albo domową maseczkę na cellulit z olejem kokosowym. Możesz też, w ramach relaksu, pójść do kosmetyczki i wykonać specjalistyczny zabieg antycellulitowy. Zamiast tego możesz też popływać na basenie (będzie taniej, a woda masując skórę przyczynia się również do redukcji cellulitu).

Zawsze gdy masz taką potrzebę

Sięgnij po tabletki na cellulit lub plastry antycellulitowe. Ich zbawienny wpływ również nie jest bez znaczenia. Teoretycznie tabletki są uzupełnieniem do diety, a jeśli będziesz się zdrowo odżywiać mogą okazać się niepotrzebne, tym niemniej w ferworze codziennych obowiązków łatwo przecież o popełnianie błędów dietetycznych – tabletki pomogą zniwelować ich skutki. Jeśli chodzi o plastry antycellulitowe stosuj je zamiennie z kosmetykami – działają nieco efektywniej i intensywniej (przed zakupem sprawdź skład) i nie wymagają od nas takiego zaangażowania jak kosmetyki czy masaże. Możesz stosować je zawsze wtedy, gdy czujesz potrzebę odpoczęcia od walki z cellulitem i masz ochotę na odrobinę lenistwa.

Na koniec jeszcze jedna ważna uwaga: nie traktuj walki z cellulitem jako jedynego celu w życiu i jedynego sposobu na życie. Postaraj się przede wszystkim o to by żyć higienicznie i zdrowo. Im więcej złych nawyków dietetycznych i ruchowych wyeliminujesz ze swojego życia tym szybciej zniknie cellulit. Zadbaj więc przede wszystkim o zdrowie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here